Over ons

Dienstverlening

Admon levert diverse administratieve dienstverlening:

  • het inrichten en begeleiden van administratie
  • het beoordelen van een administratie op hun doelmatigheid en functioneren
  • het verwerken van (een deel van) de administratie
  • fiscale aangiften zoals omzetbelasting, loonheffing, inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting
  • controle werkzaamheden
  • opstellen van jaarrekeningen of tussentijdse rapportages
  • begeleiding bij (startende) ondernemingen
  • salarisadministratie inclusief alle voorkomende werkzaamheden
  • het geven van adviezen op financieel, fiscaal en juridisch gebied
  • vervanging van uw huidige (salaris)administrateur bij bijvoorbeeld verlof of algemene administratieve ondersteuning op basis van detachering

Klachten

Inmiddels is Admon al bijna 25 jaar actief als administratiekantoor. De ervaring leert dat er nog steeds veel ondernemers zijn die niet tevreden zijn met hun huidige accountant of kantoor door bijvoorbeeld slechte communicatie, te weinig interesse en/of begrip voor de ondernemer en zijn problemen, de verplichting om de administratie altijd naar het kantoor van de dienstverlener te verplaatsen en er weinig flexibiliteit wordt geboden gedurende de drukke werkweek van een ondernemer.

Daarnaast gebeurt het nog steeds maar al te vaak dat er nog steeds kantoren weinig of geen transparantie geven als het gaat om de tarieven en de uitgevoerde werkzaamheden. Het resultaat is dan nog steeds ongespecificeerde facturen. Ook het principe van uurtje-factuurtje blijkt helaas nog een veel voorkomende werkwijze in de praktijk.

Werkwijze

Bij Admon kunt u voor diverse mogelijkheden kiezen:

  • Admon verzorgt de gehele administratie voor u, naar keuze op uw eigen werkplek of op kantoor
  • U verzorgt (een deel van) de administratie zelf, waarbij Admon een controlerende functie heeft, waarbij u zelf een financiële pakket kiest, ongeacht of dit pakket lokaal of online beschikbaar is. Admon heeft voldoende ervaring met diverse pakketten om de controlerende functie uit te voeren.
  • De administratie wordt zoveel mogelijk geautomatiseerd, waardoor informatie ten alle tijde beschikbaar is. Een koppeling met electronisch bankieren kan ervoor zorgen dat uw kosten tot een minimum worden beperkt.
  • U kunt kiezen voor een vast maandelijks bedrag per maand of u rekent de werkzaamheden op uurbasis af, beide opties zijn bij Admon mogelijk. Het is echter niet zo bij de werkwijze op uurbasis dat u gelijk een factuur ontvangt als u telefonisch contact opneemt! Wij rekenen in blokken van 15 minuten af en bij een vraag die wij zo kunnen beantwoorden, zult u geen factuur ontvangen. Mochten wij echter nazoekwerk moeten verrichten, dan zullen de werkzaamheden wel worden berekend maar daarover wordt u vooraf geïnformeerd. Mocht u kiezen voor een vast maandelijks bedrag, ontvangt u vooraf altijd een gespecificeerde offerte waarin duidelijk staat aangegeven wat wel en niet in het maandbedrag is opgenomen. U komt dus nooit voor verrassingen te staan.
  • Als er dienstverlening noodzakelijk is wat buiten het vak- of werkgebied ligt of waar Admon simpelweg de specialisme niet voor heeft, wordt in overleg met u een deskundige ingeschakeld. De inschakeling van deze deskundige wordt tegen kostprijs bij u in rekening gebracht waarbij u een kopie van de factuur ontvangt. U kunt er daarom op vertrouwen dat u uitsluitend betaalt voor inzet van de deskundige en niet voor provisie aan Admon.

Voordelen

Door onze werkwijze levert dit voor u als ondernemer een flink aantal voordelen op:

  • U heeft altijd dezelfde contactpersoon, namelijk de eigenaar van het kantoor.
  • U kunt zelf een keuze maken voor het financieel programma en u hoeft daarom nooit van programma te wijzigen.
  • Ervaring in diverse branches, o.a. detailhandel en dienstverlening.
  • Indien gewenst aanwezigheid op uw eigen werkplek.
  • Geen verrassingen als u de factuur ontvangt, elke factuur bevat standaard een specificatie van de werkzaamheden of het afgesproken maandelijkse tarief. Mocht (ondanks de specificatie) de factuur u niet duidelijk zijn, dan kunt u altijd om verdere uitleg vragen. Uiteindelijk geeft u al uw financiële gegevens in vertrouwen bij Admon in beheer dus u mag andersom van Admon ook vertrouwen verwachten! Tevens zult u aangenaam verrast zijn over het tarief dat Admon rekent.
  • Ondersteuning bij diverse problemen door middel van het inschakelen van deskundigen, derhalve betaalt u alleen deskundigheid indien u het nodig heeft.
  • Aangezien Admon al bijna 25 jaar bestaat, kunt u ook vertrouwen op een langdurige, prettige samenwerking.

Vragen?

Neem dan contact met ons op!

Contactgegevens

Admon Administratie en salarisverwerking

Hartveldseweg 23

1111 BG Diemen

Tel: 020-8451411

Mail: info@admon.nl

Actueel

Vakantiesluiting

Kantoor gesloten vanaf 7 augustus t/m 3 september

Lees verder
Nieuwe website in samenwerking met internetbureau Monsterbrands

De nieuwe site van Admon is vanaf nu ook mobielvriendelijk

Lees verder
Veranderingen loonheffingen per 2019

De Belastingdienst heeft de eerste uitgave van de Nieuwsbrief Loonheffingen 2019 gepubliceerd.

Lees verder