Inkomstenbelasting

Admon verzorgt niet alleen aangiften inkomstenbelasting voor ondernemers, maar ook voor particulieren. U kunt dan een mail sturen met uw naam, adres en telefoonnummer of het contactformulier invullen. Admon neemt dan zo spoedig mogelijk contact met u op om een afspraak te maken. Uiteraard heeft u de keuze tussen het kantoor of gewoon bij u thuis. Tijdens het maken van de afspraak worden een aantal gegevens met u doorgenomen of u ontvangt een checklist per mail. U heeft dan ruimschoots de tijd om de benodigde gegevens te verzamelen, zodat bij de gemaakte afspraak de gegevens kunnen worden genoteerd.

In een aantal gevallen kunt u toch geld terug ontvangen terwijl u wellicht geen uitnodiging of aangiftebrief van de Belastingdienst heeft ontvangen. Dit kan het geval zijn als u bijvoorbeeld een eigen huis heeft, een particuliere lijfrenteverzekering of een arbeidsongeschiktheidsverzekering heeft afgesloten of meerdere werkgevers gedurende een jaar heeft gehad. Admon geeft u kosteloos advies over de hoogte van de teruggave! Indien deze lager uitvalt dan de kosten voor het verwerken van uw aangifte, dan kunt u altijd nog beslissen of u wel of geen aangifte wilt doen. Mocht de teruggaaf hoger zijn, dan verzorgt Admon automatisch uw teruggave. U loopt dus geen enkel risico. Admon neemt uitsluitend de gegevens over van uw papieren en neemt onder geen beding uw originele papieren mee.

De aangifte wordt ter plekke opgesteld en vervolgens verder op kantoor uitgewerkt. Binnen een aantal werkdagen ontvangt u de rapportage en een machtiging voor de verzending van de aangifte. Bij het rapport is tevens de factuur voor onze werkzaamheden bij die u per bank kunt overmaken. U hoeft dus niet contant te betalen! De kosten voor het verwerken van aangifte inkomstenbelasting voor particulieren is afhankelijk van het soort biljet. Het minimale tarief bedraagt € 57,00 inclusief BTW.

Aangezien Admon als kantoor in het bezit is van een PKI-overheid servicecertificaat, worden de aangiften inkomstenbelasting via Digipoort digitaal aangeleverd bij de Belastingdienst. Dit houdt in dat u geen DIGID codes hoeft door te geven, omdat dit niet noodzakelijk is voor de verzending. Door aanlevering via de Digipoort, weet de Belastingdienst dat Admon voor u de aangifte heeft verzorgd.

Vragen?

Neem dan contact met ons op!

Contactgegevens

Admon Administratie en salarisverwerking

Hartveldseweg 23

1111 BG Diemen

Tel: 020-8451411

Mail: info@admon.nl

Actueel

Sluiting rondom Kerst

Admon wenst u ondanks alle Corona beperkingen hele fijne feestdagen en voor 2022 vooral gezondheid, geluk & succes toe!
Tijdens de feestdagen zal het kantoor zijn gesloten vanaf woensdag 22 december 2020 tot maandag 3 januari 2022.
Er kan wel een bericht worden ingesproken, dan wordt er zo spoedig mogelijk contact opgenomen.

Lees verder
Automatisch verlenging van het bijzonder uitstel

Door de nieuwe maatregelen wordt er weer opnieuw uitstel van betaling verleend. Heeft u eerder uitstel van betaling aangevraagd en heeft u deze aanslagen nog niet voldaan? Dan wordt uw uitstel van betaling automatisch verlengd.

Lees verder
Bijzonder uitstel van betaling

Bent u ondernemer en heeft uw bedrijf betalingsproblemen vanwege de coronacrisis. Voor bepaalde belastingen kunt u dan tot 1 oktober 2021 bijzonder uitstel van betaling aanvragen. De bedragen van deze aangiften hoeft dan nog niet te worden betaald maar wordt opgenomen in een betalingsregeling. U moet echter wel op tijd aangifte doen.

Lees verder